Palmzondag

palm
Vrijdagavond kon ik al om 16u het weekend inzetten. Na de intervaltraining van woensdag vond ik het een goed moment om eens een lange duurloop in te lassen. Na precies 1 uur en 17 minuten was ik terug thuis. Zaterdag was dan weer een dag om al wat in de tuin te rommelen, en toen ik vanmorgen om 10 na acht opstond was het mooi weer. Eerst naar de bakker, en tegen negen uur in het Groenhovebos. We hebben twee rondjes van 5 km afgewerkt aan een rustig tempo ( 57 minuten in totaal) Wegens de regen van afgelopen nacht was het redelijk slijkerig in het bos.  Toen ik thuis kwam was mijn kous doorweekt met bloed. Een klein sneetje in een teentje was de oorzaak.(teennagel blijkbaar niet kort genoeg afgeknipt). Nu volgen nog twee trainingen: dinsdagmorgen en woensdagavond, en dan denk ik twee dagen volledig te rusten om dan op paaszaterdag wedstrijd te lopen.

Tot slot nog dit: vandaag was het palmzondag: reden om ook eens een paardje op mijn blog te zetten. Santé voor iedereen!!

3 gedachten over “Palmzondag

  1. Je had me even liggen, dacht ik (vreesde ik?) hier een verwijzing naar één of ander christelijk gebeuren te vinden maar nee hoor, jouw interpretatie ligt me wel. 🙂 Knap aan het trainen ook alweer!

    Like

  2. paarden zijn ergens anders ….;-)))) das wel ne goeien “Palmzondag” waar haal je ze uit ! ps we hebben je gemist vandaag !!!

    Like

Reacties zijn gesloten.